الگوریتم مرغ مگس خوار

ارسال پیامک

سامانه پیامک

پنل اس ام اس

ارسال پیامک

پنل اس ام اس

سامانه پیامک رایگان

ارسال پیامک رایگان

طرح لایه باز

طراحی کارت ویزیت

تصاویر استوک

طراحی لوگو

طراحی آرم شرکت

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

طراحی موشن گرافیک

تولید موشن گرافیک

طراحی کاتالوگ

چاپ کاتالوگ

طراحی کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت

طراحی تراکت

چاپ تراکت

طراحی هدر

طراحی کاور

کاور اهنگ

آموزش فتوشاپ

آموزش فتوشاپ تصویری

تعرفه طراحی

طراحی بروشور

چاپ بروشور

طرح لایه باز

دانلود طرح لایه باز

طراحی بنر گیف

طراحی سایت

طراحی وب سایت

طراحی لوگو

طراحی آرم

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی

بنر

بنر تبلیغاتی

dubai logo design

logo design

تصمیم شعار

تصمیم الملصق

banner design

dubai banner design

business card design

dubai business card design

تصمیم بطاقة الأعمال

تعرفه طراحی لوگو

تعرفه طراحی بنر

آموزش طراحی لوگو

آموزش طراحی بنر

دانلود فونت فارسی

فونت فارسی

طرح لایه باز کارت ویزیت

کارت ویزیت لایه باز

آموزش فتوشاپ pdf

پوستر محرم

بنر تلگرام

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





الگوریتم مرغ مگس خوار

 

آخرین باری که گوگل بدین صورت الگوریتم خود راجایگزین کرد کی بود؟

گوگل سعی کرده است هر زمان که از این نوع تغییرات عمده رخ داده است فراخوان دهد. مثل آخرین باردر سال ۲۰۱۰، “به روز رسانی کافئین” که تغییر بزرگی بود. اما این تغییر عمدتا به منظور کمک به گوگل درجمع آوری بهتر اطلاعات (فهرست سازی) بود تا مرتب سازی اطلاعات. آمیت سینگال رئیس جستجوی گوگل گفت که شاید در سال ۲۰۰۱، زمانی که او برای اولین بار به عضویت این شرکت درآمد، آخرین باری بود که الگوریتم به طور چشمگیری بازنویسی شد.

حتما بخوانید :   سئو سایت در گذر زمان

در مورد به روززسانی های ” پنگوئن، پاندا و … چطور؟ – این ها تغییراتی در الگوریتم نبوده اند؟

الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن و دیگر به روز رسانی ها تغییراتی در بخش هایی از الگوریتم قدیمی است و نه یک جایگزینی کلی. دوباره آن را مثل  یک موتور تصور کنید. این تغییرات مثل این بوده که برای موتور یک فیلتر جدید روغن و یا یک پمپ پیشرفته تر قرار داده ایم. مرغ مگس خوار یک موتور جدید است، هر چند همچنان از برخی از قطعات قدیمی استفاده می کند. مانند پنگوئن و پاندا.

آیا موتور جدید از بخش های قدیمی استفاده می کند؟

هم بله وهم خیر. برخی از قطعات کاملا خوب است، پس هیچ دلیلی برای دور انداختن آنها وجود ندارد. بخش های دیگر دائما در حال جایگزین شدن هستند. به طور کلی، گوگل می گوید- مرغ مگس خوار – یک موتور جدید ساخته شده از بخش های موجود و جدید است، که به طور خاص برای پاسخ به نیازهای جستجو امروزه سازمان دهی شده، به جای آن که براساس نیازهای ده سال پیش و با فن آوری آن زمان طراحی شده باشد.

مرغ مگس خوار به چه نوع فعالیت های جستجوی جدید کمک می کند؟

“جستجوی مکالمه ای” یکی از بزرگترین نمونه هایی است که گوگل ارائه کرده است. زمانی که مردم، در هنگام صحبت کردن جستجو می کنند، ممکن است برای گفتگو مفیدتر باشد. به طور مثال در جستجویی با این مضمون که ، نزدیک ترین محل به خانه من برای”خرید۵S آی فون،” کجاست؟ به عنوان مثال یک موتور جستجوی سنتی ممکن است با تمرکزبر یافتن صفحه ای با کلمات مشابه ” خرید” و “۵S آی فون” عمل کند. مرغ مگس خوار بیشتر روی معنای کلمات تمرکز می کند. ممکن است محل واقعی خانه شما را اگر در گوگل به اشتراک گذاشته باشید، بهتر درک کند. ممکن است درک کنند که لغت “مکان” به این معنی است که شما یک دکه می خواهید. ممکن است “۵s آی فون” را نوع خاصی از دستگاه های الکترونیکی که توسط فروشگاه خاصی به فروش می رسد قلمداد کند. دانستن تمام این معانی ممکن است به گوگل کمک کند تا فراتر از پیدا کردن فقط صفحاتی که با کلمات تطبیق دارد برود.
 به طور خاص، گوگل می گوید که مرغ مگس خوار توجه بیشتری به هر کلمه در یک جستجو می کند تا اطمینان یابد جستجو – با توجه به تمام جمله یا گفتگو و یا معنی آن – و نه تنها بر اساس کلمات خاصی صورت گرفته است. هدف این است که صفحاتی که با تطبیق معنا یافت می شوند بهتر از صفحاتی با تطبیق فقط چند کلمه هستند.

حتما بخوانید :   چرا ایندکس شدن اهمیت دارد

من فکر می کنم گوگل این مسئله جستجو مکالمه ای را در حال حاضر انجام داده است!

(آثار “جستجوی مکالمه ای” گوگل را به صورت زنده در کروم ببینید). مرغ مگس خوار طراحی شده است تا با تکنولوژی معنا کردن از میلیاردها  صفحات سراسر وب، علاوه بر دانش گراف، نتایج بهتری به دنبال داشته باشد.

آیا این واقعا کار می کند؟  قبل وبعدی؟

ما نمی دانیم. درحال حاضر هیچ راهی برای انجام یک “قبل و بعد ” وجود ندارد. ما تنها اظهار گوگل که با مرغ مگس خوار همه چیز بهتر پیش می رود را در دست داریم. با این حال گوگل برخی نمونه های قبل و بعد خود را ارائه کرده است که پیشرفت عملکرد با مرغ مگس خوار نشان می دهد. سابقا یک جستجو درباره “نسخه رفلکس اسیدی” بسیاری از داروها را لیست میکرد که لزوما بهترین راه برای درمان این بیماری نبود. در حال حاضر گوگل می گوید نتایج حاوی اطلاعات کلی در مورد درمان است، از جمله اینکه آیا شما حتی نیاز به دارو دارید، مانند این مورد به عنوان یکی از لیست ها. یک جستجو برای “پرداخت صورت حساب خود از طریق citizens bank و trust bank استفاده صفحه اصلی این بانک ها را باز می کرد اما در حال حاضر شما را به صفحه مخصوص پرداخت قبوض در آن بانک ها می برد. یک جستجو برای “میزان کالری درهر برش پیتزا hut” لیست پاسخ هایی مانند اینرا در بر داشت ، اما نه یک پاسخ از پیتزا هات! اما در حال حاضر لیست پاسخ ها به طور مستقیم ازخود پیتزا هات را ارائه می کند.

حتما بخوانید :   ناشران اخبار جدید گوگل دیگر نیازی به عدد سه رقمی در URLها ندارند
آیا این موضوع می تواند گوگل راتضعیف کند ؟

تقریبا به طور قطع می توان گفت خیر. در حالی که ما نمی توانیم بگوییم که گوگل بهترشده است، ما می دانیم که مرغ مگس خوار – اگر آن واقعا در ماه های گذشته استفاده می شده – موجی ازشکایت مصرف کنندگان در این باره که نتایج گوگل به طور ناگهانی بد شده است را بر نیانگیخته است. مردم شکایت می کنند زمانی که چیزی بدتر شود. ولی آنها به طور کلی متوجه بهبود آن چیز نمی شوند.

آیا این به این معناست که سئو دیگر کار نمی کند؟

نه، سئو از کار نیافتاده است. در واقع گوگل گفت: هیچ چیز جدید یا متفاوتی وجود ندارد که متخصصین سئو و ناشران جدید نگران باشند. دستورالعمل یکسان باقی می ماند. گوگل می گوید: محتوای اصل، با کیفیت بالا داشته باشید. علائمی که در گذشته مهم بوده است مهم باقی می ماند. مرغ مگس خوار تنها اجازه می دهد تا گوگل آنها را از راه های جدید و بهتری پردازش کند.

آیا این به معنای از دست دادن ترافیک از گوگل است؟

اگر در ماه های گذشته مشکلی نداشته اید، خوب، شما از طریق مرغ مگس خوار صدمه نخواهید دید. اگر شما قرار بود به آن مشکل داشته باشید، تا به حال متوجه می شدید. درکل، هیچ اعتراض عمده ای هم در میان ناشران دیده نشده که آنها رتبه بندی خود را از دست داده باشند. به نظر می رسد این در تایید اظهارات گوگل است که: یک جستجو موثر بر جستجویی دیگر، که ممکن است جستجوهای ویژه را افزایش دهد – آنهایی که به ویژه جستجوهای پیچیده – و نه چیزهای پیش پا افتاده، به نوبه خود، عمده ترافیک بازدید را شامل شود.
اما من ترافیک از دست داده ام !
 شاید این به علت مرغ مگس خوار باشد، اما گوگل تاکید کرده که نیز می تواند به دلیل برخی از بخش های دیگر الگوریتم نیز باشد، که همواره در حال تغییرند، بهینه سازی و بهبود می یابند.

https://fastseo.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: برچسب‌ها: الگوریتم, مرغ مگس خوار, الگوریتم مرغ مگس خوار, الگوریتم گوگل, الگوریتم جدید گوگل, الگوریتم پنگوئن, الگوریتم پاندا,
نویسنده : itnewstechnology